A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне Некомерційне Підприємство "Трускавецька Міська Лікарня" Трускавецької Міської Ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, без пудри, M, № 100, Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, без пудри, S, № 100, Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, L, без пудри,

Дата: 25.01.2024 16:29
Кількість переглядів: 57

Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, без пудри, M, № 100, Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, без пудри, S, № 100, Рукавичок медичних нестерильних, нітрилових, L, без пудри, № 100, Шприца інсулінового 1 мл, трикомпонентного, з додатковою голкою, Шприца ін'єкційного 2 мл, двокомпонентного, з додатковою голкою, Шприца ін'єкційного 5 мл, двокомпонентного, з додатковою голкою, Вати медичної нестерильної 100 г., Шпателя отоларингологічного одноразового, стерильного, пластикового, не посиленого, №100, Пластира нестерильного 7,0-7,9см x 1,9см смужка, Скарифікатора звичайного, спис, Простирадла медичного одноразового, нестерильного 0,6х100 м, спанбонд, щ. 20 г/м2, без перфорації, Гелю для УЗД, водорозчинного, не електропровідного, 5000 мл, каністра, №1,  розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

Місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 82200 Львівська область, місто Трускавець, вулиця Данилишиних, будинок 62;  01984228

Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, M, № 100,Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, S, № 100,Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, L, без пудри, № 100,Шприц інсуліновий 1 мл, трикомпонентний, з додатковою голкою,Шприц ін'єкційний 2 мл, двокомпонентний, з додатковою голкою,Шприц ін'єкційний 5 мл, двокомпонентний, з додатковою голкою,Вата медична нестерильна 100 г.,Шпатель отоларингологічний одноразовий, стерильний, пластиковий, не посилений, №100,Пластир нестерильний 7,0-7,9см x 1,9см смужка,Скарифікатор звичайний, спис,Простирадло медичне одноразове, нестерильне 0,6х100 м, спанбонд, щ. 20 г/м2, без перфорації,Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, каністра, №1, код ДК 021:2015 – 33140000-3: Медичні матеріали.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Запит (ціни) пропозицій № UA-2024-01-25-011792-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 35 000,00 грн. (тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наявної інформації про предмет закупівлі в мережі Інтернет та на порталі Prozorro, на підставі отриманої  від потенційного постачальника комерційної пропозиції та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі).

Розмір бюджетного призначення: 35 000,00 грн. (тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ згідно фінансового плану установи.

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівліІніціатор закупівлі головна медична сестра Надія МАДЯК подала перелік необхідних медичних матеріалів для потреб відділення первинної медичної допомоги, необхідну кількість виходячи із аналізу даних по використанню матеріалів за попередній рік та згідно заявки старшої медичної сестри відділення первинної медичної допомоги. Поставка  товару повинна супроводжуватись документами, що засвідчує якість товару, а саме копія декларації відповідності чи сертифіката відповідності.  Товар  має бути зареєстровано в МОЗ України та дозволено для використання в медичній практиці.

Кількість товару: 12 найменувань.

Термін поставки товару  — з дати укладання договору  по 31.12.2024р.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування