A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги з постачання Програмної продукції - програмного комплексу «Медична інформаційна система «Health 24», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 24.11.2023 11:00
Кількість переглядів: 53

Комунальне некомерційне підприємство “Трускавецька міська лікарня”

Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги з постачання Програмної продукції - програмного комплексу «Медична інформаційна система «Health 24», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство “Трускавецька міська лікарня” Трускавецької міської ради;

1.2. Місце знаходження: вул. Данилишиних, буд.62, м. Трускавець, Львівська обл. 82200;

1.3. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 01984228;

1.4. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуга з постачання Програмної продукції - програмного комплексу «Медична інформаційна система «Health 24», код ДК 021:2015 – 48810000-9 - Інформаційні системи  (48814000-7 - Медичні інформаційні системи).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями № UA-2023-11-24-002494-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:  263 160,00грн. (Двісті шістдесят три тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наявної інформації про предмет закупівлі на порталі Prozorro, на підставі отриманої  від потенційного постачальника комерційної пропозиції та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами)/

Розмір бюджетного призначення:  263 160,00грн. (Двісті шістдесят три тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ  згідно з фінансовим планом установи.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Ініціатор закупівлі медичний директор зі стаціонарної допомоги  Галина ОЛЕНИЧ подала заявку із технічним завданням та вимогами до Послуги з постачання Програмного забезпечення «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health 24», а саме: дана програма  повинна забезпечувати інформаційно-аналітичну підтримку лікувально-діагностичного процесу, побудову єдиної інформаційної системи взаємодії між пацієнтами та закладом охорони здоров’я різних рівнів надання медичної допомоги .

 

 

Термін надання послуг   —з 01 січня 2024року  до  31 грудня 2024 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування