ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Підгузок для дорослих та дітей (код ДК 021:2015 33751000-9 - Підгузки), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі Підгузок для дорослих та дітей (код ДК 021:2015 33751000-9 - Підгузки), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради
Місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 82200 Львівська область, місто Трускавець, вулиця Данилишиних, будинок 62; 01984228
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): підгузки для дорослих та дітей (код ДК 021:2015 33751000-9 - Підгузки) - 33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Запит ціни пропозицій UA-2023-06-14-013480-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 150 000,00 грн (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наявної інформації про рівень цін на предмет закупівлі.
Розмір бюджетного призначення: 150 000,00 грн (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) згідно фінансового плану установи та коштів виділених місцевим бюджетом по програмі «Місцева програма забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами на 2022-2025 роки». (додатково отримані кошти - довідка №5 від 08.06.2023р.).
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Ініціатор закупівлі головна медична сестра Надія МАДЯК подала перелік необхідних медичних виробів, їхні коди згідно Національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів”, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 05.02.2019 р. № 159, необхідну кількість виходячи із аналізу даних по використанню за 2022 рік та отриманої інформації із поданої старшою медсестрою відділення ПМД потреби та індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю. Необхідна наявність декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту та сертифікат якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання. Поставка замовленого товару здійснюється малими партіями, за попередніми заявками Замовника. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 75% від загального терміну зберігання. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи та інше за рахунок Постачальника. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
Згідно пункту №18 індивідуальної програми реабілітації інваліда, статті №23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» інвалід бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР.
Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2023р.