A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі лікарських засобів в контейнерах (Glucose , Sodium chloride), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 10.01.2022 16:26
Кількість переглядів: 21

Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі лікарських засобів в контейнерах (Glucose , Sodium chloride), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

 

Місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 82200 Львівська область, місто Трускавець, вулиця Данилишиних, будинок 62;  01984228

Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  лікарські засобів в контейнерах (Glucose , Sodium chloride) - 33600000-6: Фармацевтична продукція (33692100-8 — Інфузійні розчини)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги  UA-2022-01-10-001043-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 250 000,00 грн (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наявної інформації про рівень цін на лікарські засоби.

Розмір бюджетного призначення: 250 000,00 грн (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) згідно фінансового плану установи.

 

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Ініціатор закупівлі головна медична сестра Надія МАДЯК подала перелік необхідних лікарських засобів, їхні міжнародні непатентовані назви, необхідну кількість виходячи із аналізу даних по використанню лікарських засобів за 2021 рік та отриманої інформації із поданих старшими медсестрами відділень потреби.

 

Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2022р.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування