ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги у сфері водовідведення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство “Трускавецька міська лікарня”
Трускавецької міської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги у сфері водовідведення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство “Трускавецька міська лікарня” Трускавецької міської ради;
Місце знаходження: вул. Данилишиних, буд.62, м. Трускавець, Львівська обл. 82200;
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 01984228;
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері водовідведення, код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 90430000-0: Послуги з відведення стічних вод.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, № UA-2024-12-04-018844-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 38 376,26 грн (Тридцять вісім тисяч триста сімдесят шість гривень 26 коп.) з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету - 30695,56 грн., в тому числі за рахунок власних коштів установи – 7680,70 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом отриманої послуги за попередній період (з січня по листопад) 2024 року. Оскільки Споживач є власником (користувачем) приміщення-будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, до очікуваної вартості послуг закупівлі додається ціна та розмір плати за абонентське обслуговування. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі затвердженого тарифу відповідно до Рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради та затвердженого ліміту натуральних показників (водовідведення - 2126 куб. м *17,352 грн = 36 890,35 грн.; водовідведення дощових стоків – 1510 м3*0,98 грн = 1479,80 грн., абонентська плата за 1 місяць – 6,11 грн з урахуванням ПДВ)
Розмір бюджетного призначення: 38 376,26 грн (Тридцять вісім тисяч триста сімдесят шість гривень 26 коп.) з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету - 30695,56 грн., в тому числі за рахунок власних коштів установи – 7680,70 грн. згідно з фінансовим планом установи.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуги із централізованого водопостачання, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються Постановою Кабінет Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 (зі змінами) «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VII (зі змінами та доповненнями), які встановлюють правові, економічні та організаційні принципи діяльності в сфері надання послуг із централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Загальні положення. Відповідно до ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ Товариство з обмеженою відповідальністю «Трускавецький водоканал» є суб'єктом природних монополій, та має статус суб'єкта природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Також відповідно до Статуту Товариство з обмеженою відповідальністю «Трускавецький водоканал» створене територіальною громадою міста Трускавця Львівської області для надання загально необхідних послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для задоволення потреб мешканців та суб’єктів господарювання міста Трускавця Львівської області.
Статтею 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III передбачено, що сферами діяльності суб'єктів природних монополій є діяльність суб'єктів природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 01.01.2022 р. № 1682-ІІІ зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Інформацією, що міститься у Реєстрі суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua), встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Трускавецький водоканал" має право на провадження господарської діяльності надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі:
Строк надання — з 01.12.2024р. до 31.12.2024р. Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов'язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 8 Закону виконавець комунальної послуги зобов'язаний забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.
Відповідно до частини третьої статті 26 Закону виконавець комунальної послуги не несе відповідальності за її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, якщо доведе, що в точці обліку такої послуги її якість відповідала вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства і договором.
Згідно з пунктом 10 Правил визначення кількості та якості послуги здійснюється відповідно до умов договору.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг, за одиницю виміру послуги приймається 1 послуга. (Під однією послугою слід розуміти - водовідведення - 2126 куб. м., водовідведення дощових стоків – 1510 куб. м., абонентська плата за 1 місяць).
Очікуваний обсяг закупівлі визначається з огляду на затверджений ліміт натуральних показників.