A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатору, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 27.10.2023 11:26
Кількість переглядів: 61

Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатору, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради

 

Місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 82200 Львівська область, місто Трускавець, вулиця Данилишиних, будинок 62;  01984228

Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Автоматичний біохімічний аналізатор за кодом ДК 021:2015: 38430000-8: Детектори та аналізатори  (38432000-2 — Аналізатори), код НК 024:2023: 56676 — Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD (діагностика in vitro) автоматичний

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2023-10-27-008752-a 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 200 000,00 грн (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом наявної інформації про рівень цін на предмет закупівлі та із середніх цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання.

Розмір бюджетного призначення: 1 200 000,00 грн (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок)  згідно фінансового плану установи та виділених коштів на проведення закупівлі з місцевого бюджету.

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Ініціатор закупівлі завідувач лабораторії Головей Христина Петрівна подала службову записку та заявку вказавши  технічні характеристики та модель обладнання, що необхідно закупити взявши цінову складову за один із основних критеріїв відбору.  Також було визначено код  згідно Національного класифікатора НК 024:2023 “Класифікатор медичних виробів”, затверджений наказом Міністерства економіки України від 24 травня 2023року  №4139.

Обов’язковою умовами є:

  1. Товар, що пропонується повинен бути новим, таким, що не був у використанні. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
  2. Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Ця вимога підтверджується: завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
  3. Запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
  4. Наявність інструкції (документації) з експлуатації запропонованого товару українською мовою (надати копію).
  5. Проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
  6. Учасник повинен провести кваліфіковане навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
  7. Гарантійний термін обслуговування не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (якщо інше не передбачено технічними вимогами). Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
  8. Сервісне обслуговування повинно здійснюватися персоналом, що сертифікований виробником (фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання). Для підтвердження учасник надає копію відповідного документа.

Кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі описані згідно вибраної моделі ініціатором закупівлі.

 

 

Термін постачання — з дати укладання договору по 15 грудня 2023р.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування